Матеріали і он-лайн запис семінару «Запровадження освітньо-наукових програм в аспірантурі та ліцензування» (4.04.2016 р.)
4 квÑÑÐ½Ñ 2016 Ñ. ÐÑнÑÑÑеÑÑÑво оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни ÑпÑлÑно з ÐаÑÑоналÑним ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑом в УкÑаÑÐ½Ñ (пÑÐ¾ÐµÐºÑ ÐС) Ñа ÐаÑÑоналÑÐ½Ð¾Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð°Ð½Ð´Ð¾Ñ ÐµÐºÑпеÑÑÑв з ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, за пÑдÑÑимки ÐиконавÑого агенÑÑÑва з пиÑÐ°Ð½Ñ Ð¾ÑвÑÑи, аÑдÑовÑзÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð·Ð°ÑобÑв Ñ ÐºÑлÑÑÑÑи, ÐÐСÐÐ (м. ÐÑÑÑÑелÑ, ÐелÑгÑÑ), ÐÑедÑÑавниÑÑва ÐС в УкÑаÑÐ½Ñ Ñа ÐаÑÑоналÑÐ½Ð¸Ñ ÐµÐºÑпеÑÑÑв з ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, пÑовели ÑемÑнаÑ-ÑÑенÑнг «ÐапÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¾ÑвÑÑнÑо-наÑÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ð¿ÑогÑам в аÑпÑÑанÑÑÑÑ Ñа лÑÑензÑваннÑ».
ÐÐ°Ð¿Ð¸Ñ Ð¿ÑÑÐ¼Ð¾Ñ ÑÑанÑлÑÑÑÑ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ Ð·Ð´ÑйÑнено за пÑдÑÑимки оÑвÑÑнÑого поÑÑÐ°Ð»Ñ Â«ÐедагогÑÑна пÑеÑа». Ðовний вÑдео-Ð·Ð°Ð¿Ð¸Ñ ÑемÑнаÑÑ-ÑÑенÑÐ½Ð³Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð½Ð° пеÑеглÑнÑÑи нижÑе.
ÐÐ°Ñ Ñд вÑдвÑдало 330 оÑÑб з ÑÑÐ·Ð½Ð¸Ñ ÑегÑонÑв УкÑаÑни (ÐиÑв, ÐиÑомиÑ, ХаÑкÑв, ÐдеÑа, ÐнÑпÑопеÑÑовÑÑк, ÐолÑава, ТеÑнопÑлÑ, ÐлÑÑ Ñв, ÐÑÑовогÑад, ÐÑнниÑÑ, ÐиколаÑв, ÐÑжин, ЧеÑкаÑи, ÐапоÑÑжжÑ, ÐÑвÑв, СÑми, Ð Ñвне, УманÑ, ÐÑеменÑÑг, ) ÑеÑед ÑÐºÐ¸Ñ Ð±Ñли пÑедÑÑавники виÑÐ¸Ñ Ð½Ð°Ð²ÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñв Ñ Ð½Ð°ÑÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ ÑÑÑанов, Ñо вÑдповÑдаÑÑÑ Ð·Ð° аÑпÑÑанÑÑÑÑ Ñа лÑÑензÑваннÑ.
ÐÑогÑама Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ:ÐÑогÑама_04.04_СемÑнаÑ-ÑÑенÑнг_ÐапÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¾ÑвÑÑнÑо-наÑÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ð¿ÑогÑам в аÑпÑÑанÑÑÑÑ Ñа лÑÑензÑваннÑ
ÐÑд ÑÐ°Ñ Ð²Ð¸ÑÑпÑÑв екÑпеÑÑи зазнаÑили наÑÑÑпне:
Ðлена ÐÐÐ ÐÐЮÐ, заÑÑÑпник диÑекÑоÑа ÐепаÑÑаменÑÑ Ð½Ð°ÑалÑник вÑддÑÐ»Ñ Ð¿ÑдгоÑовки Ñа аÑеÑÑаÑÑÑ Ð½Ð°ÑÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ñа наÑково-педагогÑÑÐ½Ð¸Ñ ÐºÐ°Ð´ÑÑв, в ÑвоÑй пÑезенÑаÑÑÑ Ð·Ð¾ÑеÑедила ÑÐ²Ð°Ð³Ñ Ð½Ð° оÑÐ½Ð¾Ð²Ð½Ð¸Ñ Ð¿Ð¸ÑаннÑÑ Ñодо лÑÑензÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¾ÑвÑÑнÑÐ¾Ñ Ð´ÑÑлÑноÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¸Ñ Ð½Ð°Ð²ÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñв Ñа наÑÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ ÑÑÑанов на 3 ÑÑÐ²Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи. Ðона повÑдомила, Ñо 23 беÑÐµÐ·Ð½Ñ 2016 Ñ. на заÑÑÐ´Ð°Ð½Ð½Ñ ÑÑÑÐ´Ñ Ð±Ñло ÑозглÑнÑÑо Ñа заÑвеÑджено поÑÑдок, Ñо визнаÑÐ°Ñ Ð¾Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ñ Ð·Ð°Ñади пÑдгоÑовки здобÑваÑÑв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÑÑÑÐ¿ÐµÐ½Ñ Ð´Ð¾ÐºÑоÑа ÑÑлоÑоÑÑÑ Ñа докÑоÑа наÑк. Ð ÑвоÑй пÑезенÑаÑÑÑ Ð¿Ð°Ð½Ñ Ðлена зоÑеÑедила ÑÐ²Ð°Ð³Ñ Ð½Ð° клÑÑÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ð·Ð¼ÑÐ½Ð°Ñ , ÑÐºÑ Ð±ÑдÑÑÑ Ð²Ð¿ÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ñ Ñим поÑÑдком пÑдгоÑÐ¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð¾ÐºÑоÑа ÑÑлоÑоÑÑÑ Ñа докÑоÑа наÑк, зокÑема: оÑна, веÑÑÑÐ½Ñ Ñа заоÑна ÑоÑма навÑаннÑ; ÑеÑмÑни навÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð² аÑпÑÑанÑÑÑÑ Ñа адÑÑнкÑÑÑÑ; ÑÑнанÑÐ¾Ð²Ñ Ð³Ð°ÑанÑÑÑ Ð² ÑÐ°Ð¼ÐºÐ°Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¸ÑÑÑ Ð´Ð¸ÑеÑÑаÑÑйного доÑлÑÐ´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ ÑанÑÑе до закÑнÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑеÑмÑÐ½Ñ Ð½Ð°Ð²ÑаннÑ; ÑоÑо.
ÐÐ¸Ñ Ð°Ð¹Ð»Ð¾ ÐÐÐÐÐЦЬÐÐÐ, ÐаÑÑоналÑний екÑпеÑÑ Ð· ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, ÑозпоÑав з пÑезенÑаÑÑÑ ÑÑÑаÑÐ½Ð¸Ñ Ð²Ð¸Ð¼Ð¾Ð³ Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð¸ÐºÑв ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÑÑадиÑÑÐ¹Ð½Ð¾Ñ ÑиÑÑеми аÑпÑÑанÑÑÑи Ñа докÑоÑанÑÑÑи. СпÑÐºÐµÑ Ð²Ð¸ÑвÑÑлив ÑÑÑаÑÐ½Ñ ÑенденÑÑÑ ÐвÑопейÑÑкого пÑоÑÑоÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи (EHEA), Ñо полÑÐ³Ð°Ñ Ð² пеÑÐµÑ Ð¾Ð´Ñ Ð²Ñд оÑобиÑÑого менÑоÑÑÑва в аÑпÑÑанÑÑÑÑ Ð´Ð¾ ÑÑÑÑкÑÑÑÐ¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð¿ÑогÑам Ñа ÑозÑиÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑенÑÑÑв пÑдгоÑовки. ÐаголоÑивÑи на Ð±Ð°Ð·Ð¾Ð²Ð¾Ð¼Ñ Ð¿ÑинÑÐ¸Ð¿Ñ ÐÐ°ÐºÐ¾Ð½Ñ Ð£ÐºÑаÑни «ÐÑо виÑÑ Ð¾ÑвÑÑÑ», Ñо полÑÐ³Ð°Ñ Ð² авÑономÑÑ Ñа вÑдповÑдалÑноÑÑÑ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, вÑдповÑдний пÑийнÑÑий поÑÑдок пÑдгоÑовки здобÑваÑÑв на 3 ÑÑÐ²Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÑÑÑÐ¿ÐµÐ½Ñ Ð´Ð¾ÐºÑоÑа ÑÑлоÑоÑÑÑ Ñа докÑоÑа наÑк Ð½Ð°Ð´Ð°Ñ ÑамоÑÑÑйнÑÑÑÑ Ñ ÑÐ²Ð¾Ð±Ð¾Ð´Ñ ÑÑÑÐµÐ½Ð½Ñ ÐÐÐ Ñодо запÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ñа ÑеалÑзаÑÑÑ ÑÑÑÑкÑÑÑÐ¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð¿ÑогÑам навÑаннÑ.
ÐÑезенÑаÑÑÑ HERE – ÐÐ¸Ñ Ð°Ð¹Ð»Ð° ÐинниÑÑкого:ÐÑезенÑаÑÑÑ Ð´Ð»Ñ ÑемÑнаÑÑ HERE «ÐапÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¾ÑвÑÑнÑо-наÑÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ð¿ÑогÑам в аÑпÑÑанÑÑÑÑ Ñа лÑÑензÑваннÑ» – Ð.ÐинниÑÑкий
Ðлег ШÐÐ ÐÐ, диÑекÑÐ¾Ñ ÐепаÑÑаменÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, ÑозповÑв пÑо Ð½ÐµÐ¾Ð±Ñ ÑднÑÑÑÑ ÑадикалÑÐ½Ð¾Ñ ÑеÑоÑми Ð¼ÐµÑ Ð°Ð½ÑÐ·Ð¼Ñ Ð¿ÑдгоÑовки аÑпÑÑанÑÑв Ñа докÑоÑанÑÑв (низÑкий ÑÑÐ²ÐµÐ½Ñ ÐµÑекÑивноÑÑÑ Ð°ÑпÑÑанÑÑÑи, невиÑокий ÑÑÐ²ÐµÐ½Ñ Ð½Ð°ÑÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ð´Ð¾ÑлÑдженÑ) ÑеÑез авÑономÑÑ, ÑозвиÑок конкÑÑенÑÑÑ Ð² ÑиÑÑÐµÐ¼Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñа запÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¼ÐµÑиÑокÑаÑиÑÐ½Ð¸Ñ Ð¿ÑинÑипи ÑпÑавлÑннÑ. ÐÑновна ÑÐ´ÐµÑ ÑеÑоÑми â Ð½Ð°Ð±Ð»Ð¸Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð¾ пÑинÑипÑв Ñа ÑенденÑÑй кÑаÑÐ¸Ñ ÑвÑопейÑÑÐºÐ¸Ñ Ð¿ÑакÑик, зокÑема збÑлÑÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑеÑмÑÐ½Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð½Ð° 1 ÑÑк Ð´Ð»Ñ ÑозвиÑÐºÑ Ð½Ð°Ð²ÑалÑÐ½Ð¾Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð¿Ð¾Ð½ÐµÐ½Ñи (вÑд 30 до 60 кÑедиÑÑв). ÐÑвÑÑнÑо-наÑкова пÑогÑама Ð¼Ð°Ñ Ñк оÑвÑÑÐ½Ñ Ñак Ñ Ð½Ð°ÑÐºÐ¾Ð²Ñ ÑкладовÑ, пÑоÑе лÑÑензÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¼Ð°Ñ Ð¿ÑойÑи Ñаме оÑвÑÑÐ½Ñ Ñкладова. Ð ÑÑогоднÑÑнÑÑ ÑеалÑÑÑ ÑклалаÑÑ ÑиÑÑаÑÑÑ, Ñо ÑÑнÑÑÑÑ ÐºÐ¾Ð»ÑзÑÑ Ð¼Ñж Ðаконом УкÑаÑни «ÐÑо виÑÑ Ð¾ÑвÑÑÑ» Ñа Ðаконом «ÐÑо лÑÑензÑваннÑ», але в Ð¼ÐµÐ¶Ð°Ñ ÑкÑаÑнÑÑкого законодавÑÑва пÑоÑÑлÑним в Ð´Ð°Ð½Ð¾Ð¼Ñ Ð²Ð¸Ð¿Ð°Ð´ÐºÑ Ñ Ñаме Ðакон «ÐÑо лÑÑензÑваннÑ», Ñкий в найближÑÐ¾Ð¼Ñ Ð¼Ð°Ð¹Ð±ÑÑнÑÐ¾Ð¼Ñ Ð±Ñде доповнений змÑнами. СпÑÐºÐµÑ Ð½Ð°Ð³Ð¾Ð»Ð¾Ñив, Ñо ÑеÑез вÑдÑÑÑнÑÑÑÑ ÑозÑÐ¾Ð±Ð»ÐµÐ½Ð¸Ñ ÑÑандаÑÑÑв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, Ñ Ð±ÐµÑÐµÐ·Ð½Ñ Ð¼ÑÑÑÑÑ ÑозпоÑав ÑобоÑÑ ÑекÑÐ¾Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи наÑково-меÑодиÑÐ½Ð¾Ñ Ñади ÐÑнÑÑÑеÑÑÑва оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни, ÑÐºÑ Ð²ÑдÑбÑали близÑко 1000 оÑÑб, Ñо бÑдÑÑÑ Ð²Ñ Ð¾Ð´Ð¸Ñи до ÑÐºÐ»Ð°Ð´Ñ ÐÐÐ. ÐÑоÑÑгом оÑÑаннÑого ÑÐ¸Ð¶Ð½Ñ Ð±ÐµÑÐµÐ·Ð½Ñ Ð¼ÑÑÑÑÑ 2016 Ñ. кеÑÑвниÑÑво Ñа Ñлени наÑково-меÑодиÑÐ½Ð¸Ñ ÐºÐ¾Ð¼ÑÑÑй Ñа пÑдкомÑÑÑй бÑдÑÑÑ Ð¿ÑÐ¾Ñ Ð¾Ð´Ð¸Ñи навÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ñа ÑÑенÑнги з пÑакÑиÑÐ½Ð¸Ñ Ð°ÑпекÑÑв ÑозÑобки ÑÑандаÑÑÑв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи.
Ð ÑÐ°Ð¼ÐºÐ°Ñ Ð´Ð¸ÑкÑÑÑÑ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ Ð²ÑÑ ÑÑаÑники ÑемÑнаÑÑ Ð¾Ð±Ð³Ð¾Ð²Ð¾Ñили акÑÑалÑÐ½Ñ Ð¿Ð¸ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ñа оÑÑимали виÑеÑÐ¿Ð½Ñ Ð²ÑдповÑÐ´Ñ Ð²Ñд ÐндÑÑÑ Ð¨ÐÐЦÐÐÐ, наÑалÑника УпÑавлÑÐ½Ð½Ñ Ð»ÑÑензÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа акÑедиÑаÑÑÑ, Ñа Ðанни ТÐÐÐÐÐÐÐÐ, пÑедÑÑавника ÐаÑÑоналÑного ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ (ÐÑÐ¾ÐµÐºÑ ÐС) Ñодо ÑÑандаÑÑÑв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, пÑоÑедÑÑ Ð»ÑÑензÑваннÑ, ÐÐÐ Ñа оÑвÑÑнÑÐ¾Ñ ÑÐºÐ»Ð°Ð´Ð¾Ð²Ð¾Ñ Ñа заÑад пÑдгоÑовки здобÑваÑÑв 3 ÑÑÐ²Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÑÑÑÐ¿ÐµÐ½Ñ Ð´Ð¾ÐºÑоÑа ÑÑлоÑоÑÑÑ Ñа докÑоÑа наÑк
ÐоÑÑÐ½ÐµÐ½Ð½Ñ Ñодо лÑÑензÑÐ¹Ð½Ð¸Ñ Ñмов: ÐоÑÑÐ½ÐµÐ½Ð½Ñ Ñодо лÑÑензÑÐ¹Ð½Ð¸Ñ Ñмов PhD_4_04_2016 Ðажливо ознайомиÑиÑÑ Ñ ÐºÐ¾ÑиÑÑÑваÑиÑÑ.
ÐÐСТÐÐÐÐÐ ÐÐÐÐÐÐТУ ÐÐÐÐСТРÐРУÐÐ ÐÐÐРвÑд 23 беÑÐµÐ·Ð½Ñ 2016 Ñ. â 261 ÐÑо заÑвеÑÐ´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ ÐоÑÑÐ´ÐºÑ Ð¿ÑдгоÑовки здобÑваÑÑв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÑÑÑÐ¿ÐµÐ½Ñ Ð´Ð¾ÐºÑоÑа ÑÑлоÑоÑÑÑ Ñа докÑоÑа наÑк Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¸Ñ Ð½Ð°Ð²ÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ñ (наÑÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ ÑÑÑÐ°Ð½Ð¾Ð²Ð°Ñ ) Ñ Ð·Ð° поÑиланнÑм: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248945529
ÐеÑодиÑÐ½Ñ ÑекомендаÑÑÑ Ñодо ÑозÑÐ¾Ð±Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÑÑандаÑÑÑв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÑозмÑÑено на ÑайÑÑ ÐÑнÑÑÑеÑÑÑва оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни
Ðакон УкÑаÑни “ÐÑо виÑÑ Ð¾ÑвÑÑÑ” (оновленнÑ) Ñ Ð·Ð° поÑиланнÑм:http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Ðакон УкÑаÑни “ÐÑо наÑÐºÐ¾Ð²Ñ Ñа наÑково-ÑÐµÑ Ð½ÑÑÐ½Ñ Ð´ÑÑлÑнÑÑÑÑ” Ñ Ð·Ð° поÑиланнÑм: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/848-19
ÐеÑодиÑÐ½Ñ ÑекомендаÑÑÑ Ñодо Ð¾Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¾ÑвÑÑнÑÑ Ð¿ÑогÑами вÑдповÑдно до нового ÐÐ°ÐºÐ¾Ð½Ñ Ð£ÐºÑаÑни “ÐÑо виÑÑ Ð¾ÑвÑÑÑ”, пеÑеклад ÐовÑдника коÑиÑÑÑваÑа ÐÐТС Ñ Ð ÐµÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ð´Ð°ÑÑй Ñ ÑÑандаÑÑÑв Ñз забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ñа ÑнÑÑ ÐºÑиÑÐ½Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑали команди HERE: http://erasmusplus.org.ua/novyny/1222-modernizuete-isnuyuchi-chi-rozroblyaete-novi-osvitni-programi-todi-tsi-materiali-dlya-vas.htmlÐаÑеÑÑали пÑоекÑÑ ÐС Tempus IV: http://www.asp2phd.ukma.edu.ua/
ÐодаÑÐºÐ¾Ð²Ñ ÐºÐ¾ÑиÑÐ½Ñ Ð¿ÑакÑиÑÐ½Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑали ÑозмÑÑено за Ð·Ð³Ð¾Ð´Ð¾Ñ ÐÑдмили ÐÑивоÑÑÑко – диÑекÑÐ¾Ñ ÐокÑоÑÑÑÐºÐ¾Ñ Ñколи ÐаУÐÐÐ (ÑиÑо дÑкÑÑмо!):
ÐоÑиÑÐ½Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑали Ñодо лÑÑензÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ PhD_1
ÐоÑиÑÐ½Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑали Ñодо лÑÑензÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ PhD_2
ÐоÑиÑÐ½Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑали Ñодо лÑÑензÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ PhD_3
ÐоÑиÑÐ½Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑали Ñодо лÑÑензÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ PhD_4
ÐоÑиÑÐ½Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑали до лÑÑензÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ PhD_5
ÐоÑиÑÐ½Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑали до лÑÑензÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ PhD_6
ÐоÑиÑÐ½Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑали до лÑÑензÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ PhD_7
ÐоÑиÑÐ½Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑали до лÑÑензÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ PhD_8